Gloggan

 
 
Go kväll härifrån soffan. En helt ok söndag är snart slut. 
Jobbade ju till ett i natt, gick upp vid halv sju då hundarna väckte oss. Men jag kröp ner efter en liten stund igen. 
Kl nio väckte Lars mig. Upp och städa lite och sen ut i trimmet. Klippte lite på Ezter och sen badade Lars henne. Kl tio kom kära fina busiga Alice med sin matte som är likadan 😜 Eller ? 
Hon blev trimmad och julfin. Hon behöver lite mer päls sen ska jag låna henne och ut i ringarna om jag får. Å det tror jag. 
 
Hildur blev klippt på öron och lite på tassarna. Sen badad fönad. Självklart fönade jag Ezter med. 
Nu i kväll har jag borstat tovor på Hildur❤️ Där är mer att ta i morgon. Sen får vi se när jag hinner ta Harriet ❤️. 
 
När jag var klar i trimmet blev det damma, dammsuga, städa toa eller nä det gjorde jag i morse. Vi hade ute spis mm och städade bakom under och på 😀 . 
 
Sen förberedde Effi och jag middagen, tacos i dag. Jag va sugen på det. Effi älskar att hjälpa till och är en hejare på skära gurka och tomat. 
 
Oliver har varit och åkt skridsko på allmänhetens åkning, han kan inte va ifrån den isen.... Tokigt!! Så när Lars hämtat honom blev det middag. Sen mys med Effi. 
 
Lars har gått och natta henne nu. Jag har dukat fram till glögg mys, när Linnea och Okiver var små kallade dom det glogg. Lät så roligt. 
 
I morgon kommer äntligen mina föräldrar hem från Jamica, skönt!!! Hoppas dom haft det bra. Så då får Ezter åka hem i morgon. Då blir hon glad kan ni tro. Hon är så fin i kroppen nu när hon varit här i två veckor. Inte lika bortskämd här 🙊. 
 
Hittade några fina bilder, ja dom är gamla men här är dom. 
 
 
En liten tutta , Alice när hon va ca 8 veckor tror jag. Sååååååå söt 😍
 
 
Sen tycker jag denna bilden är ljuvlig och så varm och fin. Minns du Alice matte? 
 
Här kommer ett julpyntstipps 😀 Både Alice matte och jag gjorde sådana. Fina!! Dom lös upp fint. Får fundera om jag ska göra något liknande i år. 
 
 
Nu får ni ha en fin söndag kväll, lucia och tredje advent. Här blir det som sagt glögg lussekatterpepparkakor mm. 
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Kärlek från mig
 
 
 
 
 
#1 - - Annelie:

Så söt Alice är! Och bilden på henne i famnen hos matte är väldigt fin, kärlek. Låter som du haft en bra söndag. Ha en trevlig gloggkväll =)
Kramar

Svar: Visst va hon söt. Eller hon är söt. Ja vist lyser det kärlek på den bilden. Är sååå fin. Jag är så glad att Alice kom just till Gerd och Alf. Dom är bäst !!
Ja dagen har varit bra, fått gjort en del och det känns skönt. Då ses vi i morgon finaste du. Stor Kram
susanna rehn

#2 - - Gerd:

Ja, jag minns hur lyckliga vi var o givetvis fortfarande är över att vi fick ta hand om detta lilla troll. På torsdag är det två år sedan vi hämtade henne. Tack för förtroendet.

Kram


Svar: Ja tänk två år sedan, det går fort. Jag gillar den bilden så, så mycket värme. Å som jag skrev är jag så glad att Alice fick komma till just er. Kram på er
susanna rehn